Cyfrowa Gmina
Zdobądź dofinansowanie od 100 tys – 2 mln zł dla samorządu na cyfryzację!
Ruszył pierwszy nabór wniosków w ramach programu i konkursu: ,,Cyfrowa Gmina”. W konkursie gminy ubiegają się o grant, który przeznaczą na cyfryzację jednostek oraz zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa.
Ważne: otrzymane dofinansowanie pokryje do 100 % wydatków kwalifikowanych. Środki własne nie są potrzebne. Min. wysokość grantu dla jednej gminy to 100 tys. zł, maks. to aż 2 MILIONY zł.
Po co Gminie cyfryzacja?
- Automatyzuje pracę w urzędzie
- Zwiększa bezpieczeństwo pracy urzędu
- Ogranicza kolejki
- Podnosi komfort pracy urzędników
- Usprawnia komunikację urzędu z mieszkańcami
- Zmniejsza liczbę osób odwiedzających urząd
Jak pomożemy zdobyć grant?
- Przygotujemy koncepcję projektu, która zwiększy szanse Gminy na wygranie grantu.
- Wyliczymy dokładny budżet o jaki możecie się ubiegać.
- Zgłosimy projekt, dopilnujemy terminów i zajmiemy się kwestią PZP.
- Przeprowadzimy obowiązkową diagnozę cyberbezpieczeństwa zgłaszaną do NASK, która jest obowiązkowym elementem realizowanego projektu grantowego.
Na co wykorzystać zdobyte środki?
- Usługi doradcze i audyt cyberbezpieczeństwa.
- Usługi chmurowe: np.: system elektronicznego obiegu dokumentów.
- Zakup sprzętu IT: laptopy, drukarki, skanery, telewizory, monitory itp.
- Zakup oprogramowania i licencji: Pakiet Office, System operacyjny Windows, system biznesowy dla administracji publicznej.
- Szkolenia dla pracowników.
Informacje organizacyjne:
- Konkurs podzielony jest na 3 etapy, a każdy będzie trwał 30 dni
- I runda konkursu: 18 październik – 17 listopad 2021r.
- Regulamin konkursu Cyfrowa Gmina
- Wniosek o przyznanie dofinansowania
- Wykaz gmin wszystkich rund
- Obowiązek informacyjny